Subject: Ed: Hoid Piritale
From: "Anna Trapido" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 10:34:45 +0200

Tere

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Anna Trapido

vaneminspektor

Terviseameti Põhja regionaalosakond

(+372) 794 3710, 5982 1714

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 13. veebruar 2024 10:21
Adressaat: Anna Trapido <[email-masked]>
Teema: Hoid Piritale

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile jälle Esteetika ja tantsukoolist.

Oleme tegemas muudatusi. Peetri keskuse lastehoiu anname üle järgmisele

ettevõtjale ja ise tahame laieneda mujale.

Leidsime Pirital ühe vahva mängutoa, mis tundub et võiks olla  lastehoid

.

Enne kui hakkame üldse tehingu peale mõtlema ma väga palun, et tulete 
vaatama. On mõned punktid mida piltidelt ei pruugi aru saada.

(Lae kõrgused mõõtsime üle, sest piltidelt paistis nii madal - 275 ja 298 
cm)

Seega kas on võimalik, et saate tulla kas 22.02 kell 13 võik 23.02 kell 13

Aitäh!

https://www.kv.ee/erakordne-voimalus-ule-votta-populaarne-tegutsev-m-3609035.html?fbclid=IwAR00UlUbgEfqOgwVT2lX6jWKA2y5KpJpOorGQH3UqYlgT4Zsdn_LMfEqH88

-- 

Lugupidamisega

Merike Rihti Kuuse

OÜ Esteetika ja tantsukool

arendusjuht